.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار مدیریت بحران مازندران به مسافران تابستانه و شهروندان مازندران
اداره کل مدیریت بحران مازندران درباره بحران جوی تا پایان هفته و احتمال وقوع سیل و بارش شدید باران در استان هشدار داد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران از امروز سه شنبه ۲۰ تیر بارش پراکنده در این استان آغاز و روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه با تقویت سامانه بارشی شاهد تشدید بارندگی (بارش‌های رگباری) همراه با وزش باد (گاهی نسبتا شدید)، کاهش دما و رعد و برق هستیم.
وی به شهروندان مازندرانی، مسافران و گردشگران توصیه کرد: هنگام آمد و شد در جاده‌های اصلی و فرعی این استان به ویژه در شب و هنگام بارندگی با رعایت نکات ایمنی و کسب اطلاعات از مسیر حرکت کنند.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه دامداران و ساکنان بومی هنگام وقوع رعد و برق و بارش‌های رگباری نکات احتیاطی و ایمنی را رعایت کرده و دام‌های خود را در مناطق امن نگهداری کنند افزود: از نصب و برپایی چادر در دامنه‌ها و ارتفاعات، کوه پیمایی، طبیعت گردی و رفت و آمد در مسیل‌ها و فضا‌های باز جدا خودداری کنند.
احمدی به احتمال بالا آمدن آب و طغیان رودخانه‌ها و خودداری از توقف و اقامت در بستر و حریم رودخانه‌های مازندران اشاره کرد و گفت: از قایقرانی، شنا و ورزش‌های آبی هنگام مواج و طوفانی بودن دریا خودداری شود.
وی از آمادگی دستگاه‌های اجرایی، نیرو‌های امدادی و خدماتی برای انجام عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه در این استان خبر داد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.